[rosedu-general] Conturi Twitter și promovare Hack Day

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Fri Nov 18 16:06:54 EET 2011

> Ne-am grăbit să-l anunțăm, data viitoare trebuie să fim mai atenți.
Asta da. Data viitoare ar trebui să ne asigurăm că avem cea mai mare
parte a proiectelor înainte de a-l anunța.

Astea fiind zise, să facem un Doodle pentru proiecte [1] ca să vedem
când reprogramăm.
Pe cine ar trebui să contactăm:
1. Dexonline: Cătălin

2. WoUSO: Răzvan

3. OSMPoint: Cine a lucrat la OSMPoint?

4. Redesign-ul site-ului RSOC: Victor?
Legat de asta, țin legătura cu Silviu și sper să avem un template la
începutul săptămânii viitoare. O dată ce avem asta, ar trebui adăugat
conținutul. @Victor, ai putea veni?

5. Infoarena: am trimis un mail echipei și sper să găsim pe cineva.

6. Formularul de înscrieri pentru workshopurile web: Alex, presupun că
tu ai fi mentorul aici, da?

Aș vrea ca după ce lămurim semnele de întrebare să trimitem Doodle-ul
la oameni și să stabilim o dată.
Și, de data asta, după ce avem data fixată și confirmarea majorității
proiectelor, o să postăm pe hackday.rosedu.org.

[1] http://www.doodle.com/haka6hfrfgrz4yiz