[rosedu-general] Conturi Twitter și promovare Hack Day

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Nov 18 13:30:21 EET 2011

> My bad. Trebuia să ridic problema mai din timp.
>
> Crezi că e ok să le zicem că se anulează? Sau e mai bine să lăsăm
> lucrurile așa cum am anunțat, și vedem cum ne descurcăm?
>
> -- Alex

Nu stiu... decat sa facem ca sa fie facut, poate ca mai bine deloc.

Dar nu putem anula un eveniment cu o zi inainte, dupa saptamani in care se
vorbea despre 2 zile vs 1 zi, it's just not profi.

Chiar si daca punem acum pe site, s-ar putea sa fie tarziu pentru unii care
si-au trecut in calendar. Iar a doua oara sigur nu vor mai participa pentru
ca vor banui ca suntem neseriosi.

Oricum, pentru sanatatea in viitor a brandului HackDay... urgent anunt pe
site (eventual, cat mai evident).