[rosedu-general] Conturi Twitter și promovare Hack Day

Alex Morega alex at grep.ro
Fri Nov 18 12:34:46 EET 2011

On Fri, Nov 18, 2011 at 11:43:43AM +0200, Dan-George Filimon wrote:

> Da, am urmărit discuția și tot speram ca cei de la Infoarena să mai
> zică ceva. Aparent nu e cazul.
> Să-i dăm drumul așa.
>
> Legat de cum va funcționa proiectul cu formularul, nu știu deși aș
> presupune Python (mai bine-l întrebi be Alex).
>
> @Alex: În ce avem de gând să facem formularul?

Un singur proiect e cam puțin. Also, proiectul nu e bine definit, nu are
un plan, taskuri, tichete, something.

Ce părere aveți să lăsăm pe săptămâna viitoare, și să facem un efort mai
susținut să găsim proiecte? Apparently nu e suficient să dai un mail de
"call for projects", trebuie luați oamenii la rând și bătuți la cap :)

Also, please keep discussions on the list, dacă nu e vreun motiv bun să
fie private.

-- Alex