[rosedu-general] Hack Day 3 + Infoarena

Tiberiu Savin tiberiu.savin at gmail.com
Wed Nov 16 23:21:37 EET 2011

@Dan: Chiar in seara asta ma pregateam sa dau mail. Din pacate eu am o
problema medicala, si trebuie sa plec din Bucuresti, deci nu stiu daca vom
mai putea veni. Voi incerca sa vb prin echipa infoarena sa vad daca ar
putea altcineva sa vina sa faca mentoring pe acolo, insa nu mi-as pune prea
multe sperante. Imi pare rau ca va incurc, insa am o problema de sanatate
pe care nu puteam sa o anticipez, si e o problema care chiar trebuie sa o
rezolv cat mai urgent.