[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sun Nov 13 09:53:38 EET 2011

Salut,

In urma intalnirii de ieri s-a stabilit ca incepand cu data de 26 noiembrie sau 3 decembrie, in fiecare sambata
de la ora 14 la 17 vor fi 3 workshop-uri dedicate unor teme de web development.

Pentru a-i ajuta si pe cei care nu au avut contact cu acest domeniu, primele trei sambete (adica primele 9 workshop-uri)
 vor fi introductive, avand urmatoarea structura:
Introduction in HTML
HTML
CSS
JavaScript
Anatomy of a web app
What's the thing with the server?
Backend principles
Binding front-end with backend
Build your first application
Build a more complex application (blog?)
Deploy your application
Alegerea noastra a fost Heroku pentru ca procesul ar fi foarte usor si placut pentru un nou venit in domeniu

Dupa aceasta introducere, vor urma, la fel, in fiecare sambata, workshop-uri dedicate unei teme la care poate participa oricine e interesat.
Eventual, daca va exista o cerere prea mare pentru cursurile introductive (sau pentru workshop-uri), acestea vor putea fi repetate.

Alte aspecte despre care s-a mai discutat au fost faptul ca ar fi interesant ca workshop-urile sa fie inregistrate cu o camera, dupa care
sa fie postate pe blog-ul evenimentului si faptul ca pentru workshop-uri ar trebui sa fie inregistrarea obligatorie pe site-uri gen Eventbrite [0]
pentru a estima/restrictiona numarul de participanti.

Acum trebuie sa gasim (cel putin) doritori care ar vrea sa prezinte la primul workshop, preferabil cineva care lucreaza sau a lucrat
destul de aproape de partea de front-end. Este cineva pasionat/interesat de acest domeniu?

O alta intrebare la care ar trebui sa avem un raspuns cat mai rapid este daca ar trebui sa facem acest curs doar pentru cei din A&C
sau sa lasam participarea libera pentru oricine doreste?
Eu unul propun sa o lasam libera, pentru ca astfel vom avea asigurata o participare destul de numeroasa la workshop-uri, iar in al doilea
rand ROSEdu ar capata recunoastere mai mare si in afara facultatii.

Multumesc inca odata celor care s-au aratat interesati de proiect si de-abia astept sa incepem sa facem o treaba buna! :-)

[0] - http://www.eventbrite.com/

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi