[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Nov 7 22:33:11 EET 2011

On Nov 7, 2011, at 10:24 PM, Razvan Botea wrote:

> Ok then, după cum s-a mai spus, +1 course.

OK, cool! :-D

> Eu sunt interesat. Ce spuneți de sâmbătă ? în timp/pe lângă/printre/după/înainte/în viitor/în trecut/teleportat CDL ? Mă refer la meeting aici.

Dupa CDL suna bine?

> Eu prin curs înțeleg (pe lângă altele) ca pe ceva săptămânal, și nu știu câți dintre studenții noștrii vor sâ-și mai îngusteze programu *strict* social.

Da, ar fi ceva saptamanal, care ar dura poate undeva la 3 ore (Claudia si cu Dan au dat aceasta estimare bazandu-se pe experientele anterioare).
Cel mai probabil or sa fie prezentari, urmate de lucrul la un proiect ce va fi dezvoltat pe parcursul cursului. (target-ul fiind probabil la finalul cursului
chiar sa lanseze produsul)

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi