[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Nov 7 22:11:08 EET 2011

On Nov 7, 2011, at 10:00 PM, Alex Eftimie wrote:

> 2011/11/7 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:
> (argumente valide)

> Cât de departe este asta de TechTalks/HackDay?

Nu pare a fi prea departe, doar ca ar fi mult mai tematice fata de TechTalks
care sunt mai generale.

> O altă comunitate în sânul ROSEdu? Meh, de ce nu :-)

Accentul pe care am vrut sa il pun a fost pe echipa de organizare, nu neaparat pe comunitate.
My bad! :-)

> Da, sună ok, deși cum scopul final fiind organizarea unui curs, cred
> că am putea sări peste semestrul de playing around.

Hmm, iar ai dreptate. :-)

Am putea sa sarim peste semestrul de playing around daca e
sa o luam asa, pentru ca oricum deja sunt 10+ oameni care s-au aratat interesati
sa fie intstructori. (E enomenal de tare, dimineata eram 2-3! :-D )

Sunteti interesati sa ne vedem saptamana asta undeva prin Regie ca sa discutam
mai in detaliu despre curs?