[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Nov 7 21:51:28 EET 2011

On Nov 7, 2011, at 8:36 PM, Alex Eftimie wrote:

> Eu înclin mai degrabă spre curs, deoarece eu cred că:
> - oamenilor care nu știu cu ce se mănâncă web, le e greu să participe
> la workshop tematic
> - oamenii care știu web, în general sunt ocupați cu side-projects,
> majoritatea remunerate; sunt un public mai bun pentru evenimente
> precum HackDay.

Exact astea au fost si concern-urile noastre cand ne-am gandit ca ar fi mai bine sa fie un curs.

In primul rand, ideea de workshop e intr-adevar mai tentanta pentru ca e mai simplu de organizat.
Pe de alta parte, workshop-urile sunt fragmentate si nu sunt facute pentru oameni care vor sa invete un concept,
ci pentru cei care vor sa invete cum sa rezolve problema X (de exemplu cum scaleaza o baza de date cand
ai 100 request-uri pe secunda)

O alta problema pe care o vad la workshop-uri este ca se adreseaza unui numar limitat de participanti. Bine,
nu ar putea fi chiar o problema tinand cont ca nici noi nu avem un numar mare de resurse.

Acum totul tine de ceea ce se doreste de la cursul acesta: sa introduci oameni in domeniu sau sa-i ajuti pe cei
aflati deja in domeniu sa devina mai buni prin knowledge sharing.

O structura posibila la care m-am gandit acum ar fi:
Semestrul urmator sa fie facute workshop-uri bilunare in care cine are ceva de zis legat de probleme de care s-a lovit in proiectele la care a lucrat sa vina sa prezinte
Cu ocazia asta se poate testa interesul, crea o echipa de organizare si se poate forma o comunitate
Anul viitor se poate trece la organizarea unui curs

Pare mai plauzibil asa?