[rosedu-general] Hack Day 3 + Infoarena

Dan-George Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Mon Nov 7 20:52:26 EET 2011

Am vorbit cu Tibi ieri despre cum ar fi mai bine să organizăm Hack Day-ul.
Concluzia a fost că jumate de zi, sâmbăta nu e suficient ca să se
progreseze în vreun fel însemnat.

Așa că, am vrea să fie de _două zile_, începând de sâmbătă.
Legat de CDL, toți mentorii care pot rămâne sun încurajați să
participe – ar fi o ocazie foarte bună ca lumea să mai scrie cod și să
progreseze cu proiectele. În orice caz, studenții de la CDL nu ar fi
obligați să rămână și pot alege să lucreze la alte proiecte.

Infoarena va participa în ambele zile și presupun că la fel și
Dexonline respectiv WoUSO.

Cum vi se pare?