[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Nov 7 19:31:48 EET 2011

On Nov 7, 2011, at 3:14 PM, Alex Morega wrote:

> Am adăugat niște idei la syllabus. Cât timp avem? Câte sesiuni? Pot să găsesc oameni care să prezinte, dar întâi să știm ce vrem de la ei :)

Salut,

In primul rand multumesc pentru feedback-ul pozitiv asupra initiativei. :-)

In al doilea rand, momentan exista doar ideea de a organiza un astfel de curs / serie de workshop dar nu am/avem inca ceva stabilit.
Asa cum am vorbit si cu Victor, Dan si Claudia, trebuie stabilit in primul rand daca:
va fi un curs unde un numar de X studenti care nu au idee (sau nu prea au idee) despre ce inseamna web deveiopment vor invata de la zero
vor fi o serie de workshop-uri tematice organizate saptamanal/bilunar unde vor participa doar cei interesati de problema discutata

Din feedback-ul colectat pana acum, Victor a optat pentru workshop-uri, mentionand ca pentru un curs este nevoie de o organizare riguroasa, in timp
ce Dan, Claudia si cu mine inclinam mai mult spre un curs, pentru ca ne dam seama ca sunt foarte putini oameni in facultate care sa inteleaga intr-adevar
ce inseamana programare web. (nu ma refer aici la website-uri de tip e-commerce sau la blog-uri scrise in Joomla)

Mai departe am avea nevoie si de parerea voastra, pentru ca aveti deja in spate organizarea unor evenimente si cursuri de amploare si cunoasteti deja
problemele ce pot aparea.

Propun pentru cei interesati sa ne intalnim intr-o dupa-amiaza saptamana aceasta, pentru ca s-ar lua mult mai usor deciziile de inceput.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665