[rosedu-general] Rival Ideas

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Nov 4 10:53:01 EET 2011

> Păi aș putea să bag și eu stream fusion și alte cele :)

Nu conteaza ce bagi acolo. As I said... daca iti propui sa executi N
inmultiri, pana la urma codul masina care le executa e tot ala. Se
poate castiga la reprezentarea datelor (pe nr mari) si la viteza
operatiilor / si %, dar in rest.. nu poti reinventa inmultirea.

Cu alte cuvinte, _oricum_ ai optimiza in Haskell, se poate implementa
si in C/C++ acelasi lucru.

Evident, with choice comes a penalty. Chiar exceptand codul care nu
face nimic util (#include, etc...), tot scrii de 3-4 ori mai mult.

Intrebarea este inversa... orice optimizari imlpementezi in C/C++ le
poti traduce si in Haskell?

Again, with choice comes a penalty: scrii mult.

Oricum ar fi, mi se pare destul de logic ca un limbaj modelat peste
masina Turing este mai expresiv pe o masina Turing decat un limbaj
modelat peste calcul functional compilat a.i. sa ruleze pe o masina
Turing.

E ca si cum o poezie gandita si scrisa in Japoneza e mai expresiva de
cat o poezie gandita si scrisa in Romana si apoi tradusa in Japoneza.

Just my 2 cents...