[rosedu-general] Rival Ideas

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Nov 2 23:47:57 EET 2011

2011/11/2 Silviu Popescu <silviupopescu1990 at gmail.com>:

> Nu inteleg de ce PHP vs Python. E ca si cum ai compara fursecuri cu torturi.

General-purpose programming languages.  Lately, PHP advocates spun că
poți pune #! în scripturi PHP, much like Python or bash.  În plus,
fursecuri și torturi e o comparație bună, what the heck?

> Python e bun pentru mai multe task-uri: OS scripting, OOP, Web
> Development, Reverse Engineering.

All of which can be done in PHP as per above.  PHP no longer stands
for "Personal Home Page".  Disc lamer: I don't do PHP, I actually
loathe it.

> Asa ca Python scripting vs Bash scripting makes sense, dar PHP vs
> Python nu merge asa de bine din punctul meu de vedere, poate PHP vs
> Django.

El fukko?[1]  Django is to Python what (Bu)CakePHP is to PHP.  Cum
naiba le-ai compara?

[1] Adică "The fuck?"

> Personal as vrea sa vad o comparatie intre Bash si Power Shell. Daca
> ar fi sa fac o comparatie intre Python si ceva, ar fi Python vs Ruby.

Da!  Want!

Vlad