[rosedu-general] Rival Ideas

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Nov 2 23:12:46 EET 2011

Astea sunt parerile mele personale (chiar, daca tot avem optiunile
astea, de ce nu facem un doodle ca sa le votam?).

too classic
meh... nu stiu daca asta va starni pasiuni si outrage in prea multa lume :)).

Uite, as vrea sa vad asta :).

Un limbaj, zic eu, e construit ca sa fie expresiv pentru un anumit tip
de concepte exprimate in el. Sa folosesti Python si la servere web si
la OS-level scripting mi se pare, well... bad use of language. Plus ca
e cam fake comparatia... cand o sa iti configurezi un shell in python
si sa stai pe el zilnic in loc de bash... o sa ma intreb daca nu cumva
ai un motiv obiectiv si o sa vin sa te intreb care e acela, dar pana
atunci, stau linistit.

Too touchy... dar mi-ar placea sa vad si asta. Am renuntat la KDE de
dinainte sa ajung la facultate, deci ar rascoli niste amintiri.
too niche