[rosedu-general] Guidelines editare articol

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Fri May 13 15:40:48 EEST 2011

On Thu, May 12, 2011 at 11:20:30PM +0300, Daniel Baluta wrote:

> Te referi la paper [1]?
> Teoretic cu asta se ocupă cei 1.5/2 ani de master.
>
> Cel mai bun tutorial cred eu este citirea
> unor paper-uri existente.
>
> [1] http://www.google.ro/search?hl=ro&biw=1280&bih=662&q=how+to+write+a+technical+paper&btnG=C%C4%83uta%C5%A3i&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Daniel are dreptate, la master se pune accent (artificial de mult) pe
asta. Dacă te interesează subiectul, wiki-ul de SOA [2] (materie de
master) are mai multe informații. În particular, articolul ăsta [3] mi-a
zis mie tot ce trebuie să știu (și conține chiar mai multe, nu am avut
răbdare să îl citesc pe tot).

[2] http://elf.cs.pub.ro/soa/wiki/project/paper/details
[3] http://elf.cs.pub.ro/soa/res/paper/Writing_Scientific_Articles.pdf

Vlad