[rosedu-general] Guidelines editare articol

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu May 12 23:36:44 EEST 2011

2011/5/12 Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com>:
> Te referi la paper [1]?

In mare... da, dar nu exclusiv. Bineinteles, un paper este cel mai
relevant document in acest sens, dar ma gandeam si la articole pentru
reviste tehnice, tutoriale, etc.

> Teoretic cu asta se ocupă cei 1.5/2 ani de master.

That I did not know :).

> Cel mai bun tutorial cred eu este citirea
> unor paper-uri existente.

Era o carte de la editura MacMillan, o aveau intr-o vreme la
biblioteca la British Council (cel putin acum vreo 4 ani era in cinci
exemplare) in care vorbeau despre cum sa scrii convingator, captivant
si subliminal. Cea mai draguta parte la cartea aia era ca o luai in
mana si nu te puteai opri pana nu o terminai. Pur si simplu te provoca
sa nu te opresti din citit.

Avea un stil bun dpdv al psihologiei publicului tinta: lua exemple de
lucrari reale (articole de ziar, scrisori oficiale, etc...) si le
critica defectele. Atat de amuzant si de revelator incat era imposibil
sa nu vrei sa citesti. Dupa care le remedia, paragraf cu paragraf. La
sfarsitul capitolului, cand reciteai articolele pe doua pagini in
paralel... ramaneai socat de diferente.

Cred ca mi-ar place sa citesc asa ceva :).