[rosedu-general] A most resilient parasite

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Mar 14 00:04:09 EET 2011

On 03/13/2011 10:28 PM, Mircea Bardac wrote:
> Salut,

> Mie mi se pare că RD vrea cu propuneri de mai sus să particularizeze blog-ul.
>
> Q1. RD, există vreun motiv pentru asta?
>
> Q2. Mai există și alte blog-uri rosedu?
>
> Q3. Ar trebui să mai existe și altele?
>
> Q4. Care ar fi problema cu blog.rosedu.org sau ceva mai simplu, după cum a propus Daniel?

Există planet.rosedu.org care este o agregare de blog-uri. Acest blog,
după cum am descris mai sus, vreau să fie un blog tehnic – articolele să
fie mici tutoriale.

De asemnea, îmi doresc să fie un blog la care pot contribui cine
dorește. Nu vreau să fie promovat ca blog-ul oficial al rosedu, care,
poate, dacă va exista va conține și anunțuri, opinii etc. De asta am
sugerat numele care să conțină cuvântul community.

Nu am un strong point pentru nume. Opiniile sunt binevenite.