[rosedu-general] A most resilient parasite

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Sun Mar 13 22:28:26 EET 2011

Salut,

On Mar 13, 2011, at 2:31 PM, Razvan Deaconescu wrote:
> * domeniul blogului (variante la care m-am gândit eu sunt
> community-blog.rosedu.org sau techblog.rosedu.org)

Mie mi se pare că RD vrea cu propuneri de mai sus să particularizeze blog-ul.

Q1. RD, există vreun motiv pentru asta?

Q2. Mai există și alte blog-uri rosedu?

Q3. Ar trebui să mai existe și altele?

Q4. Care ar fi problema cu blog.rosedu.org sau ceva mai simplu, după cum a propus Daniel?

Mircea

Disclaimer: s-ar putea să fie evidentă nevoia particularizării blog-ului și mie să-mi scape... don't know exactly

--
MSc, PhD Candidate, Scientific Researcher & Teaching Assistant
University Politehnica of Bucharest, Computer Science Department