[rosedu-general] A most resilient parasite

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Mar 13 12:03:49 EET 2011

On 03/07/2011 09:06 AM, Razvan Deaconescu wrote:
> Sugerez să lăsăm ideea la macerat câteva zile, poate mai vin alte
> persoane cu propuneri, sugestii, argumente pro/contra și decidem apoi,
> dacă există susținere, cum implementăm.

Salut!

Cred că a trecut destul timp de "macerat".

Vin cu următoarele propuneri:

* dat fiind "experiența" și susținerea entuziastă, susțin ca Mihai
Maruseac să fie responsabil de acest blog: instalare, întreținere,
asigurare conținut prin atragerea de contribuții etc.

* responsabilul să aloce timp pentru un install al soluție de blog (fie
ea PHP, static etc.); asta să aibă loc în următoarele zile – sugerez
până miercuri, 16 martie 2011

* după install un feedback al comunității legat de install, până
sâmbătă, 19 martie 2011

* stabilit care va fi procedura de "atragere" de contribuitori: eu văd
trei posibilități: discuții cu persoane care pot să scrie lucruri,
acceptarea de propuneri și un fel de "I would like that" de la cei care
ar dori să vadă un articol; propunere din partea responsabilului +
feedback din comunicate

* stabilit care va fi procedura de scriere a articolelor (scriere,
revizie, comentarii, login etc.); propunere din partea responsabilului +
feedback din comunitate

* completarea a cel puțin un articol la nivel de săptămână

* responsabilul să asigure întreținerea soluției de blog: tag-uri,
categorii, aspect, căutare