[rosedu-general] A most resilient parasite

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Mon Mar 7 17:12:36 EET 2011

On Mon, Mar 07, 2011 at 04:27:37PM +0200, Alex Morega wrote:
> Mi se pare mișto modelul descris de Vlad. E adevărat, implică niște
> muncă din partea unui editor (fie autorul articolului, fie cineva care
> se ocupă de blog în general), dar crește clar calitatea comentariilor,
> și nu cred că ar fi cineva descurajat să comenteze, doar pentru că îi
> apare mesajul cu câteva ore întârziere. M-aș oferi eu să moderez
> comentarii dacă e nevoie.

Nu vor veni așa de mulți oameni să comenteze, cel puțin nu în primele
luni; deci pentru autor/editor efortul va fi insesizabil. Pe de altă
parte, a primi comentarii exclusiv pe mail ridică ștacheta și crește
calitatea contribuțiilor.

Pentru că propunerea nu vă sună bine (în afară de lui Alex) și e cam
premature optimization, hai să lăsăm comentariile deschise și, dacă se
ajunge într-o situație neplăcută, să discutăm atunci posibile soluții.

Vlad