[rosedu-general] RSoC Start

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Mar 10 15:32:58 EET 2011

2011/3/10 Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com>:
> [...]

Salut,

Vom stabili cât mai curând o descriere în care vom stabili exact ce
trebuie să conțină paginile fiecărui proiect. Voi anunța întâlnirea pe
listă, în continuarea acestui mesaj.

Până atunci, identificăm proiecte ce ar putea participa și încercăm să
le analizăm puțin.

Practic, trebuie să avem cât mai rapid (până la întâlnire)
răspunsurile la următoarele întrebări:
* ce vrem să facem la proiect?
* de câți studenți avem nevoie?
* cât ajutor avem de la comunitățile de la care preluăm proiectul
(dacă proiectul este preluat)?

Revin,

--
MM