[rosedu-general] RSoC Start

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Thu Mar 10 09:57:00 EET 2011

Salut,

Eu aş putea să-mi găsesc timp să mă ocup de unul din proiecte. Dar pentru asta ar trebui să alegeţi voi unul care s-ar adapta cel mai bine şi să-mi explicaţi puţin mai în amănunt ce se aşteaptă de la mine şi mai ales când. M-am uitat pe proiectele de anul trecut şi n-am văzut nimic care să semene cu un roadmap. Oricum, din mailul lui RR părea că durata proiectelor va varia considerabil.

Andrei