[rosedu-general] A most resilient parasite

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Mar 7 09:12:02 EET 2011

2011/3/7 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> OK. Deci văd că potențial există :-) În plus, fiind într-un singur loc
> (un blog) cred că voi fi mai motivat să parcurg articolele tehnice
> scrise de comunitate.
>
> Sugerez să lăsăm ideea la macerat câteva zile, poate mai vin alte
> persoane cu propuneri, sugestii, argumente pro/contra și decidem apoi,
> dacă există susținere, cum implementăm.

Eu aș mai avea o sugestie (mai mult din cauză că vroiam să
experimentez o chestie). Hai să facem blog-ul ca un site static, no
PHP, no nothing. Putem folosi Hakyll[7] sau Hyde[8]. Chiar aș vrea să
văd cum arată așa ceva

[7]: https://github.com/jaspervdj/hakyll
[8]: https://github.com/blog/342-hyde-the-python-static-site-generator

--