[rosedu-general] A most resilient parasite

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Mar 7 09:06:27 EET 2011

On 03/07/2011 07:39 AM, Mihai Maruseac wrote:

> /me[6] (am și de ăsta:P)

OK. Deci văd că potențial există :-) În plus, fiind într-un singur loc
(un blog) cred că voi fi mai motivat să parcurg articolele tehnice
scrise de comunitate.

Sugerez să lăsăm ideea la macerat câteva zile, poate mai vin alte
persoane cu propuneri, sugestii, argumente pro/contra și decidem apoi,
dacă există susținere, cum implementăm.