[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Fri Jul 29 10:42:07 EEST 2011

2011/7/29 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Hop și cu refrenu': trebuie să existe o prezentare despre editare, axată
> pe unul dintre cele două editoare.
>
> Lucrând printre oameni cu webu' și PHPu', d-ăia care mă așteptam să
> folosească gedit, kate, geany sau textmate, am fost surprins că
> majoritatea folosesc, de fapt, fie vi, fie emacs.  Știu că nu putem
> motiva utlitatea unei astfel de prezentări, dar cred că mulți dintre
> studenți vor avea o revelație ("a, da, bă, emax, parcă zicea ăla ceva!")
> când au nevoie prima oară de un editor.
>
> Contează să nu fie prima oară când se lovesc de faptul că sculele
> [...]

Salut,

Ar fi foarte util in cazul in care se prezinta vim sa prezentati si
partea de cscope sau ctags. Cand ai de-a face cu surse de sute/mii de
fisiere iti cam incurci urechile daca nu stii chestiile alea. De
asemenea si emacs prezinta foarte bune facilitati de cautare prin
surse, so daca va axati pe emacs, nu omiteti.

Alexandra