[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Fri Jul 29 09:03:51 EEST 2011

2011/7/28 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:
> Salut,
>
> Am vrea să facem o listă cu ce prezentări / cursuri vor fi ținute la
> ediția CDL din această toamnă. Dacă aveți vreo propunere, vă rog să ne
> anunțați! :)
Tinand cont ca am avut destul de multe de tangente in ultima perioada
cu the new webshit (HTML5/CSS3/JS) si la CDL nu a fost niciodata o
prezentare despre asta, ce parere aveti?

In principiu nu as vrea sa ma limitez la perspectiva webdev-ului care
foloseste lucrurile de mai sus (desi o sa acord timp de exercitii in care
sa se extazieze lumea de ce se poate face), si as adauga si alte lucruri
nu intotdeauna evidente (OOP productiv in JS, componente din browser
care se ocupa de diverse elemente de mai sus, si altele).

Victor