[rosedu-general] Raport activitate ROSEdu Tech Talks 2009-2011

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Jul 20 06:30:36 EEST 2011

[ ... ... ... ]

> Comunitatea Tech Talks
> * la domeniul web 3.0 lucrurile nu au mers ok
> * mult content nefinisat, puțini oameni care să se ocupe de proiect,
> greu de manage-uit (proiectul a crescut mai repede decât am putut noi
> avea grijă de el... needs TLC)
> * actual într-un model master-slave (organizatori/prezentator vs public)
> * ACTION: mutarea la un model p2p:

Asta (plus cele ce urmeaza) mi se pare (par) cea mai valoroasa
propunere pentru viitorul RTT. On-demand content poate imbunatati
lucrurile atat din punct de vedere al participarii, cat si din cel al
responsabilizarii studentilor cu privire la educatia lor.

> ** feedback din partea publicului (like/+1, dislike/-1)
> ** strâns informații despre CE își dorește publicul să vadă
> ** strâns informații despre CE vor oameni să prezeinte

[ ... ... ... ]

> Trebuie să decidem viitorul proiectului. Drop it like Hammerfall or
> rewrite it like WoUSO? :P

Un coleg de'al meu a facut odata o observatie foarte draguta: abia
dupa ce termini de scris o aplicatie ajungi sa iti dai seama cum
trebuia de fapt sa o proiectezi. Acum dispunem de o vedere de ansamblu
a ceea ce inseamna RTT.

[ ... ... ... ]

Multumim pentru status updates. Felicit in mod deosebit acest pas spre
o comunicare mai buna!

Acum, inputul meu referitor la RTT: putem avea invitati, ca si la CDL,
care sa tina prezentari tehnice. Sunt multe companii "out there" care
fac lucruri interesante in Open Source (desi nu numai) si care:
* ar fi entuziasti sa tina prezentari in fata unor studenti
(publicitate) -- poate chiar mai motivati decat noi
* ar putea atrage inclusiv o audienta fizica in sala
* ar consta intr-o forma de outsourcing pt noi
* ne-ar creste vizibilitatea in exterior

Nu zic acum sa ne vindem sufletul, dar propun sa luam si asta in considerare.