[rosedu-general] hackathon

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Fri Jul 15 08:59:53 EEST 2011

Salut,

2011/7/13 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Well, în cel mai rău caz n-o să mai încapă în sală. A problem that's nice to have. :)
De ce ne-am propune sa vina cat mai multi oameni?
Mai bine mai putine persoane cu mult entuziasm si timp, decat multa lume care
sa vina doar sa vada ce se intampla si dupa, sa plece (scade
entuziasmul tuturor).

Parerea mea este ca varianta de hackaton care ar putea avea succes
printre studenti este un loc in care poti sa vii, sa stai atat cat
timpul iti permite si sa lucrezi la un proiect la care indiferent daca
ai fi lucrat sau nu acasa, e mai fun sa lucrezi cu altii.

> Da, de acord să nu încurajăm proiecte de la zero. Pitch-ul se poate face și el din timp, pe un site sau mailing list. Am zis să fie la fața locului pentru că e mai simplu, nu trebuie să tragi de oameni să scrie descrieri.

De acord, ar putea eventual sa fie o pagina in care cei care au un
proiecte anume in minte sa-l scrie sau alternativ ar fi despre
domeniul / tehnologii cu care vor sa experimenteze.

Cu cat gradul de formalizare e mai mic, cu atat e mai bine, parerea mea.

> La anunțuri, promovat și cheerleading aș putea să lucrez, dar mi-ar plăcea să mă sfătuiască cineva care știe "the ROSEdu way" of doing things.

Deobicei lucrurile merg intotdeauna cel mai repede online.

Cam ce inseamna, din punct de vedere al participantului, ca un astfel
de eveniment a fost de succes? Ce inseamna din prisma celor care
organizeaza? Mi-ar placea sa aud pareri.

La ultimul hackaton, cred ca am pus problema gresit, si implementarea
si mai gresita. Dar totusi cred ca si in contextul nostru (studenti),
hackaton-urile pot fi reusite.

Victor