[rosedu-general] hackathon

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Jul 13 17:18:19 EEST 2011

On 13 Jul 2011, at 16:54, Razvan Deaconescu wrote:

> Dificil de estimat. Unul dintre cele mai dificile componente este să
> atragi oameni.

Well, în cel mai rău caz n-o să mai încapă în sală. A problem that's nice to have. :)

> Am mai fost la două hackathoane la care s-au făcut pitch-uri și nu a
> mers foarte bine. Nu se leagă oamenii unii de alții. Propun să existe
> proiecte la care cineva (poate mai mulți) lucrează și pe care le anunță
> cu ceva zile înainte. Dacă nu lucrezi la ceva, vei putea adera la ce
> lucrează alții. În general, cred că e mai bine când nu se începe de la
> zero, când cineva deja lucrează la o aplicație și apoi îi atrage pe alții.

Da, de acord să nu încurajăm proiecte de la zero. Pitch-ul se poate face și el din timp, pe un site sau mailing list. Am zis să fie la fața locului pentru că e mai simplu, nu trebuie să tragi de oameni să scrie descrieri.

> Cred că lunar e un interval bun. Trebuie să aibă, însă, o
> "personalitate" bună. În general nu e ușor să vină oameni.
>
> Și, coordonare minimală, dar trebuie ca cineva să se ocupe de anunțuri,
> promovare etc. De setup, mă pot ocupa eu în facultate, într-un week-end
> o dată la lună.

La anunțuri, promovat și cheerleading aș putea să lucrez, dar mi-ar plăcea să mă sfătuiască cineva care știe "the ROSEdu way" of doing things.

-- Alex