[rosedu-general] hackathon

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Jul 13 14:38:40 EEST 2011

On 11 Jul 2011, at 21:18, Adrian Scoica wrote:

> Din ceea ce cunosc eu, ne-am implicat in cateva hackathon-uri anul
> trecut (vladv & Victor au fost in mijlocul evenimentelor si au detalii
> relevante). Momentan, nu cred ca este pe agenda in mod explicit
> organizarea unui eveniment de acest tip.
>
> Totusi, asta nu inseamna ca nu putem organiza de acum. Daca ai o
> viziune cu privire la asta, ai putea ajuta si coordona la punerea ei
> in practica. Pentru inceput, descrie putin aceste intalniri:
> - resursele necesare (loc, timp, net, bere, food & drinks, etc.)
> - participantii estimati (numar, tip: {studenti, non-studenti, etc.})
> [...]

* Resurse necesare: spațiu cu mese, scaune, internet și eventual calculatoare.
* Participanți estimați: help me out here, câți oameni credeți că putem atrage?
* Grad de coordonare: minimal. Se face o serie scurtă de pitch-uri de idei și cine vrea să se lipească la o idee poate s-o facă, dar nu e nimic obligatoriu.

Ideea de bază e să ne strângem într-o cameră și să programăm. Un eveniment periodic (lunar?) care să aibă un nume și o personalitate. :)

-- Alex