[rosedu-general] hackathon

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Jul 11 21:18:45 EEST 2011

2011/7/11 Alex Morega <alex at grep.ro>:
> Salut,
>
> ROSEdu organizează cumva întâlniri unde se programează, no strings attached? CDL și RSoC au o componentă puternică de mentorship/tutoring, ceea ce e bine, dar mi se pare că lipsește un spațiu (loc și timp) unde se poate programa orice. Thoughts?

Din ceea ce cunosc eu, ne-am implicat in cateva hackathon-uri anul
trecut (vladv & Victor au fost in mijlocul evenimentelor si au detalii
relevante). Momentan, nu cred ca este pe agenda in mod explicit
organizarea unui eveniment de acest tip.

Totusi, asta nu inseamna ca nu putem organiza de acum. Daca ai o
viziune cu privire la asta, ai putea ajuta si coordona la punerea ei
in practica. Pentru inceput, descrie putin aceste intalniri:
- resursele necesare (loc, timp, net, bere, food & drinks, etc.)
- participantii estimati (numar, tip: {studenti, non-studenti, etc.})
- grad de coordonare (se urmareste un scop in dezvoltare, exista un
fel de manager de proiect, sau e complet spontan)