[rosedu-general] More OpenCourseware

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Sat Jul 9 09:13:52 EEST 2011

2011/7/8 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>:

> Editarea ar putea face niste lucruri, nu minuni. Putem sa tragem
> concluzii din urma filmelor de pana acum, sa le publicam asa, si sa
> planificam un format mai profesionist de acum incolo. Nu are sens sa
> irosim ce avem deja doar pentru ca am fost amatori.

> Pe YouTube ar trebui fie sa ne cumparam cont fie sa aplicam pentru
> cont de NGO (avem nevoie de cod fiscal in SUA pentru asta). Contul
> basic ne da voie sa uploadam filme care au min{15 min, 2 GB}. Singurul
> mod in care putem obtine pile ar fi printr-un parteneriat/donatie
> [...]

Păi cum crezi că am pus până acum video-uri pe Vimeo? Am plătit eu
cont de Plus :P
Doar că și acela avea probleme la formatul nostru de filme (mts).

Alte variante de video hosts nu au fost alese din motive de licențiere
(s-ar putea să greșesc, dar parcă și la youtube era problema asta, că
pierdeam drepturile de autor, și noi voriam să fie CC).