[rosedu-general] More OpenCourseware

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sat Jul 9 07:10:28 EEST 2011

> Eu nu știu dacă cele care sunt acum ar putea fi editate ca să arate
> mai bine. Cred că ar trebui și filmate altfel, încă de la început.

Editarea ar putea face niste lucruri, nu minuni. Putem sa tragem
concluzii din urma filmelor de pana acum, sa le publicam asa, si sa
planificam un format mai profesionist de acum incolo. Nu are sens sa
irosim ce avem deja doar pentru ca am fost amatori.

> Victor nu poate să ne pună pile? :) Și eu cred că ar fi mai populare
> dacă ar fi postate pe youtube.

Pe YouTube ar trebui fie sa ne cumparam cont fie sa aplicam pentru
cont de NGO (avem nevoie de cod fiscal in SUA pentru asta). Contul
basic ne da voie sa uploadam filme care au min{15 min, 2 GB}. Singurul
mod in care putem obtine pile ar fi printr-un parteneriat/donatie
neoficiala din partea Google catre ROSEdu. Donatiile oficiale cel mai
probabil nu vor fi legale din cauza ca suntem in RO & all.

Iata o alternativa, daca nu putem rezolva prin intermediul YouTube, si
anume vimeo. Recomand citirea www.vimeo.com/help, precum si a
sectiunii Terms of Service. Eu am citit relativ in graba, dar pare sa
corespunda nevoilor noastre. Citez mai jos din terms of service:

"Your video can be as long as you like. The only limit is your file
size. If you have a basic account, you are limited to 500 MB per week.
However if you upgrade to Plus, you get 5 gigs of upload space per
week, with a limit of 5GB per file. To find out more about Vimeo Plus
go to vimeo.com/​plus."

Alte optiuni care trebuie investigate sunt:
* www.dailymotion.com
* www.trilulilu.ro (nu recomand :) )
* http://www.playstream.com
* http://onstreammedia.com

Va rog, cei interesati de RTT, sa investigati si aceste posibilitati
si sa postati aici concluziile pana sa fim absolut siguri ca nu putem
folosi YouTube.