[rosedu-general] Tech Talks - Call for presentations

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sun Feb 27 10:13:32 EET 2011

2011/2/27 Doru Ilasi <doruilasi at gmail.com>:

> Daniel, sunt și eu interesat de acestă temă (advanced data structures).
> Cum tema nu cuprinde doar arbori, crezi că ar fi interesant să colaborăm la
> un plan mai larg care să fie prezentat pe parcursul mai multor RTT ?
> Doru

Întâi să stabilim ce dorim să prezentăm.

Ar fi două variante:
1. structuri de date în kernelul linux (implementare + utilizare).
2. structuri de date avansate. Cred că 1 singur RTT nu e suficient să
prezinți toate tipurile de arbori.

Din punctul meu de vedere pentru studenții de anul 3-4 ar fi de
actualitate varianta 1.

thanks,
Daniel.