[rosedu-general] [cdl-internal] CDL/OSCDC naming

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Tue Feb 1 01:16:13 EET 2011

On 1/31/2011 10:45 PM, Alexandru Juncu wrote:
> Cred că mulți dintre voi își aduc aminte de lunga amânare a alegerii
> numelui pentru cursul ce urma să se numească CDL, respectiv întâlnirea
> epică în care chiar s-a ales numele.

Și thread-ul ăsta a ajuns la proporțiile acelei discuții. Propun un
sistem de achievement-uri pe liste:

- "Vocea poporului": 5 persoane au fost de acord cu un post al tău;
- "Disturbing the peace": ai pornit un thread cu mai mult de 50 de
reply-uri;
- "La foc continuu": 10 mail-uri în 30 de minute;
- "And one more thing": ai răspuns la un mail al tău de 5 ori (mesaje
inițiale diferite);
- "Furthermore,...": te adresezi explicit către cel puțin 3 persoane în
același mail;
- "Trahanache": postezi în 5 thread-uri diferite cu semnătură de peste 4
linii;
- "Miliția, deschideți imediat!": corectezi (gramatical, spelling,
netiquette) cel puțin 30 de mail-uri diferite;
- "Joker": ți se răspunde la 10 mail-uri diferite doar cu un smiley;
- "Firestarter": ai pornit un thread de flame; I mean serious flame;
- "Paranoid? Whaddaya mean?!": te-au combătut 3 persoane diferite ca
răspuns la același mail; le-ai răspuns idividual;
- "This is Spartaaaa!": ai corectat cel puțin 5 mail-uri cu privire la
netiquette;
- "I am a corpse, a corpse without soul": ai scris mail-uri la 3 noaptea
și la 7 dimineața în cursul a 48 de ore;
- "cal(1)": ai reușit să greșești data/ziua săptămânii în 5 mail-uri
diferite;
- "pso-tab-enter": ai trimis de 5 ori mail pe lista greșită (RD trimite
frecvent pe lista de SO2 mail-uri destinate asistenților);
- "Who am I? What am I doing here?": te-ai semnat de două ori cu numele
altcuiva;

Propun să scriem în sh (POSIXly compliant, of course) un sistem
distribuit de achievemt-uri. Who's up for it?

Vlad