[rosedu-general] [rl-rules] [Movie Night] Mission Impossible 4 - Ghost Protocol

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Dec 21 09:27:20 EET 2011

On Mon, 2011-12-19 at 15:24 +0200, Razvan Deaconescu wrote:

> Salut!
>
> Ținând cont de voturile furnizate[5], rămâne să mergem la film joi, 22
> decembrie 2011, ora 21:50, la Cinema City, AFI Palace Cotroceni. Dacă
> veniți, rog să completați/actualizați intrarea în Doodle[5] până cel
> târziu marți seara (mâine). Atunci voi cumpăra biletele (online). Poate
> cei care voiau doar azi își vor putea găsi timp pentru joi.

Salut!

Am cumpărat online 5 bilete cu preț normal (19RON) (eu, RR, Andrei
Pitiș, Tavi, Anca) și 15 pentru studenți (15RON), conform datelor din
Doodle[5].

În conformitate cu tradiția ciobănesc-deaconesciană am luat locuri fix
pe centru într-un pătrat 4x5 – să ne fie ușor să aruncăm cu floricele
unii în alții[1].

Detalii de întâlnire:
* Ne vedem joi, 22 decembrie 2011, la ora 21:40 la în față la Cinema
City, AFI Palace Cotroceni.
* Eu voi avea biletele, voi să aveți banii pregătiții (15RON studenții,
19RON ăilalți).
* Studenții să aibă la ei carnetele de student.
* Filmul are loc la  în Sala 8 - Puma.

Dacă mai sunt alte persoane dornice pot să cumpere online sau să vină
direct la cinema să ia bilet de acolo.

[1] http://imageshack.us/photo/my-images/804/locurionly.png/