[rosedu-general] [rl-rules] [Movie Night] Mission Impossible 4 - Ghost Protocol

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Dec 19 15:24:40 EET 2011

On Sun, 2011-12-18 at 21:51 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> Întrucât miercuri e "Systems Christmas Party" iar marți am alte planuri
> (scuze), am propus în acest Doodle[5] două opțiuni: luni (adică mâine,
> 19 decembrie 2011 – știu, e din scurt, m-am mobilizat tardiv) și joi, 22
> decembrie 2011.
>
> Mergem la Cinema City, AFI Palace Cotroceni, la ora 21:50. Filmul
> durează 133 de minute. Biletul costă 15 RON pentru studenți și 19 pentru
> "adulți" (a se înțelege boșorogi). Voi cumpăra eu biletele.
>
> Vom merge la film mâine, luni dacă sunt destule "voturi" în Doodle până
> la ora 14:00 și dacă găsesc locuri libere. Mark your votes!

> [...]

Salut!

Ținând cont de voturile furnizate[5], rămâne să mergem la film joi, 21
decembrie 2011, ora 21:50, la Cinema City, AFI Palace Cotroceni. Dacă
veniți, rog să completați/actualizați intrarea în Doodle[5] până cel
târziu marți seara (mâine). Atunci voi cumpăra biletele (online). Poate
cei care voiau doar azi își vor putea găsi timp pentru joi.