[rosedu-general] [Movie Night] Mission Impossible 4 - Ghost Protocol

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Dec 18 21:51:22 EET 2011

Salutare!

Este perioada aceea a lunii ... adică acea perioadă când mergem la
film :-P. Da, se apropie sărbătorile, lumea își rezolvă treburile
înainte de vacanță, dar un film de acțiune într-o seară răcoroasă face
minuni pentru sănătate (fizică, nu mentală).

Vă invit să mergem la a 4-a film din seria Mission Impossible – Ghost
Protocol[1][2]. Este un film de acțiune în puritatea ei, în stilul
celorlalte filme din franciză. Chiar și pentru mine suprinzător, filmul
a primit revizii excelente:
* 8.0 pe IMDB[2] (enorm pentru un film de acțiune)
* 95% pe RottenTomatoes[3]
* pe Wikipedia[1]: "The film was released in North America on December
16, 2011, to overwhelmingly positive reviews."
* un articol în EVZ[4] ( știu, ziare românești, dar câte vești bune vezi
acolo? :-) )

Filmul este regizat de Brad Bird, cel care a regizat și "The Iron
Giant", "The Incredibles", "Ratatouille".

Întrucât miercuri e "Systems Christmas Party" iar marți am alte planuri
(scuze), am propus în acest Doodle[5] două opțiuni: luni (adică mâine,
19 decembrie 2011 – știu, e din scurt, m-am mobilizat tardiv) și joi, 22
decembrie 2011.

Mergem la Cinema City, AFI Palace Cotroceni, la ora 21:50. Filmul
durează 133 de minute. Biletul costă 15 RON pentru studenți și 19 pentru
"adulți" (a se înțelege boșorogi). Voi cumpăra eu biletele.

Vom merge la film mâine, luni dacă sunt destule "voturi" în Doodle până
la ora 14:00 și dacă găsesc locuri libere. Mark your votes!

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Mission:_Impossible_%E2%80%
93_Ghost_Protocol
[2] http://www.imdb.com/title/tt1229238/
[3] http://www.doodle.com/r?url=http%3A%2F%2Fwww.rottentomatoes.com%2Fm%