[rosedu-general] Workshop WebDev - landing page

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Dec 14 00:04:46 EET 2011

On Dec 13, 2011, at 22:58, Razvan Botea wrote:

> Ok, înainte să trimit mailul pe lista grupei mele (și la celelalte grupe), aș avea câteva întrebări:
>
> 1. Care este deadline-ul înscrierii ?

Nu există. Dar, din moment ce înscrierea nu presupune nimic, atunci de ce ar amâna cineva să se înscrie?

> 2. Se va face o selecție din cei înscriși ?

Nope. Se va anunța workshop-ul iar cei înscriși vor fi notificați (adică nu va trebui să dea refresh la pagină în fiecare zi). Mai departe o să fie o înscrere la acel workshop, dar e o treabă separată.

> 3. Pe site nu scrie când se desfășoară exact cursul: eu am zis că începe în semestrul 2 (nu am specificat când se termină, probabil înainte de sesiune).

Probabil așa va fi.

-- Alex