[rosedu-general] Workshop WebDev - landing page

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Tue Dec 13 22:58:59 EET 2011

On 12/13/2011 7:58 PM, Alex Morega wrote:

> Oh, kind promotion people, go forth and spread the word :) Și dați linkurile ca să le retweet și like și +1.
> -- Alex

Ok, înainte să trimit mailul pe lista grupei mele (și la celelalte
grupe), aș avea câteva întrebări:

1. Care este deadline-ul înscrierii ?
2. Se va face o selecție din cei înscriși ?
3. Pe site nu scrie când se desfășoară exact cursul: eu am zis că începe
în semestrul 2 (nu am specificat când se termină, probabil înainte de
sesiune).

O altă sugestie: Încă un <h2> în care este specificat publicul țintă:
(ceva de genul: "oricine, fie că știi să faci aplicații web complexe,
fie că habar n-ai ce înseamnă CSS").

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek