[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu Dec 8 21:50:21 EET 2011

> Salut,
>
> Am urmarit discutia de mai jos si cred ca totusi ar fi mai bine sa avem o
> lista separata pentru curs,
> mai ales pentru ca vor fi multi oameni din afara organizatiei care, (asa
> cum a spus si AlexM) nu vor dori sa primeasca
> spam legat de discutiile avute intern.

1) Organizatia nu discuta treburi interne pe rosedu-general. Tot ce se
discuta pe rosedu-general reprezinta viata comunitatii.

2) I don't get it, cursul asta nu e organizat _de catre_ si _pentru_
comunitatea ROSEdu? Vrei sa participi/organizezi la o activitate ROSEdu,
dar nu vrei sa faci parte din comunitatea Open Source ROSEdu? Cum
functioneaza chestia asta? E ca si cum as veni la tine in vizita si nu l-as
saluta pe colegul tau de camera pentru ca nu ma intereseaza cine este el,
dar i-a bea din sticla de Coca Cola si i-as manca din punge de chips-uri.

Eventual, pe cei care vor sa fie la curent cu ce se mai intampla  pe
> listele de discutii, ii putem inscrie noi manual.

Daca voi split-uiti webdev de pe rosedu, in doua saptamani, lumea de pe
rosedu nici n-o sa mai fie constienta de existenta acelui curs. Similar,
oamenii noi din webdev nu vor vrea pe general pentru ca nu vor fi
constienti de existenta acestei liste sau habar nu vor avea ce se discuta
aici.