[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Gabriel Voicu ping.gabi at gmail.com
Thu Dec 8 16:24:27 EET 2011

On Dec 8, 2011, at 11:25 AM, Razvan Deaconescu wrote:

> Asta există[1].
>
> [1] http://blog.gmane.org/gmane.education.region.romania.rosedu.general
>
> Răzvan

Am urmarit discutia de mai jos si cred ca totusi ar fi mai bine sa avem o lista separata pentru curs,
mai ales pentru ca vor fi multi oameni din afara organizatiei care, (asa cum a spus si AlexM) nu vor dori sa primeasca
spam legat de discutiile avute intern.

Eventual, pe cei care vor sa fie la curent cu ce se mai intampla  pe listele de discutii, ii putem inscrie noi manual.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665