[rosedu-general] A most resilient parasite

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Aug 28 22:00:35 EEST 2011

On Sun, 2011-08-28 at 21:36 +0300, Alex Morega wrote:

> Am încercat să fac un git clone. Nici prin HTTP, nici prin SSH, nu merge:
>
> alexm at Tufa:repos$ git clone http://projects.rosedu.org/git/techblog.git
> Cloning into techblog...
> fatal: http://projects.rosedu.org/git/techblog.git/info/refs not found: did you run git update-server-info on the server?

Am rezolvat.

> alexm at Tufa:repos$ git clone git at git.rosedu.org:/techblog.git
> Cloning into techblog...
> R access for techblog DENIED to alex.morega
> fatal: The remote end hung up unexpectedly

URL-urile (funcționale) sunt:
* http://git.rosedu.org/techblog.git
* git://git.rosedu.org/techblog.git

MM, ai lăsat pe undeva URL-uril vechi. Actualizează conform indicațiilor
de aici[0].

> E vreun motiv pentru care repo-ul nu e public?

E public read-only[1]. Nu e public să scrie oricine.

> Si, for that matter, găzduit pe GitHub? :)

ROSEdu branding.

[0] http://koala.cs.pub.ro/admin/utilizatori/rosedu#repository-uri-git
[1] http://git.rosedu.org/gitweb/?p=techblog.git