[rosedu-general] A most resilient parasite

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Aug 28 21:36:11 EEST 2011

On Aug 27, 2011, at 6:00 PM, Mihai Maruseac wrote:

> Am realizat o clonă pentru a
> ușura procesul de feedback. La [1], găsiți afișat real-time conținutul
> fiecărui articol de pe branch-ul contrib (cel de review). În plus,
> acolo apar și articolele demo. Nu apar comentarii, taguri și feed-uri
> în imaginea demo, era prea mult de schimbat pentru asta.

Am încercat să fac un git clone. Nici prin HTTP, nici prin SSH, nu merge:

alexm at Tufa:repos$ git clone http://projects.rosedu.org/git/techblog.git
Cloning into techblog...
fatal: http://projects.rosedu.org/git/techblog.git/info/refs not found: did you run git update-server-info on the server?
alexm at Tufa:repos$ git clone git at git.rosedu.org:/techblog.git
Cloning into techblog...
R access for techblog DENIED to alex.morega
fatal: The remote end hung up unexpectedly

E vreun motiv pentru care repo-ul nu e public? Și, for that matter, găzduit pe GitHub? :)

-- Alex