[rosedu-general] Happy birthday, Linux!

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sat Aug 27 14:41:50 EEST 2011

2011/8/27 Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:

> Imo, ar trebui sa fie capabili sa si-l instaleze oricand (asta daca nu apar
> probleme), nu neaparat in urma cursurilor de USO sau de la laboratoare. I
> don't want to be a show off (si chiar nu am de ce), eu mi l-am instalat din
> prima saptamana. E adevarat ca nu am intampinat probleme, si nu am avut
> nevoie de asistenta (dar de asta exista Linux Install Fest).

Sigur, oricine poate da câteva click-uri. Nu e vorba de a fi capabil
sau nu. Este vorba de a încerca ceva nou, frica de a nu pierde
partițiile, primii pași, tot felul de lucruri de acest fel. Da, sigur
că se găsește informație pe Internet dar este altceva când te îndrumă
cineva și mai e lume în jur care face același lucru.

> Mai exista si oameni care au mai auzit si de alte distributii si poate vor
> altceva decat Ubuntu, in general ce se preda la USO se poate aplica la orice
> distribution.

Da, și dacă acele distribuții au un mod de instalare diferit de
Ubuntu? E mult mai OK să fie cineva care să mai fi făcut deja asta
around pentru a putea da sfaturi celor care au probleme.

Mihnea