[rosedu-general] Happy birthday, Linux!

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Sat Aug 27 14:33:33 EEST 2011

On 08/27/2011 01:36 PM, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:

> După primul semestru ar trebui să își poată instala singuri, nu ar avea rost. :)

Imo, ar trebui sa fie capabili sa si-l instaleze oricand (asta daca nu
apar probleme), nu neaparat in urma cursurilor de USO sau de la
laboratoare. I don't want to be a show off (si chiar nu am de ce), eu mi
l-am instalat din prima saptamana. E adevarat ca nu am intampinat
probleme, si nu am avut nevoie de asistenta (dar de asta exista Linux
Install Fest).

Mai exista si oameni care au mai auzit si de alte distributii si poate
vor altceva decat Ubuntu, in general ce se preda la USO se poate aplica
la orice distribution.

--
Răzvan Botea
My Bible - http://knowyourmeme.com/