[rosedu-general] Happy birthday, Linux!

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Fri Aug 26 13:17:14 EEST 2011

2011/8/26 Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com>:

> Cred ca majoritatea celor care vin la linux install fest vin pentru ca nu
> stiu sa isi instaleze linuxu si nu prea au experienta cu el, deci consider
> ca prea putini stiu ce e acela kernel, ba chiar compilarea in sine e un
> mister pentru multi.
> In schimb cred ca e mai bun subiectul pentru un RTT sau atelier RLUG.

1. Și eu aș fi interesat în a asista la o astfel de prezentare, dar nu
cred că trebuie să amestecăm lucrurile. Anul trecut prezentarea RTT
din ziua de LIF a atras, și a fost pe înțelesul tuturor. În plus, noi
vrem ca studenții să fie atrași de Linux, nu vrem să le arătăm
lucrurile complicate(nu încă).

2. Sunt pentru a instala cu o seară înainte(vineri, ora 20) diverse
distribuții în laborator.

3. Laura, rămâne sigur pe 8 octombrie?

--
Andrei Maruseac