[rosedu-general] Happy birthday, Linux!

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Fri Aug 26 12:42:33 EEST 2011

2011/8/26 Silviu Popescu <silviupopescu1990 at gmail.com>

> De asemenea, avand in vedere ca in perioada aceasta a aniversarii a 20
> de ani de Linux s-a lansat si versiunea de kernel 3.0, poate ar fi o
> idee interesanta sa fie introdus un lightning talk despre cum sa iti
> recompilezi kernelul. Personal nu am facut asta si nu am idee cat de
> greu ar fi sa se tina o prezentare despre asta sau cat timp ar fi
> nevoie, dar ma gandesc ca poate o sa fie persoane care ar considera
> asa ceva interesant. Ma gandesc ca ar putea fi pusa la final, in ideea
> ca in timpul install fest-ului persoanele care vin vad diverse
> [...]
Cred ca majoritatea celor care vin la linux install fest vin pentru ca nu
stiu sa isi instaleze linuxu si nu prea au experienta cu el, deci consider
ca prea putini stiu ce e acela kernel, ba chiar compilarea in sine e un
mister pentru multi.
In schimb cred ca e mai bun subiectul pentru un RTT sau atelier RLUG.

--
Tudorică Constantin Alexandru
Tel: 0720333018