[rosedu-general] Hack day recurring event (Was: [WoUSO] Hackathon 20 august)

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Aug 23 20:49:58 EEST 2011

2011/8/23 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>:

> Eu zic că ar fi o idee ca aceste lucruri să fie puse pe ROSEdu
> Techblog [0], pe care văd că nu are conţinut. Dacă nu, atunci un
> simplu blog pe Wordpress ar fi o soluţie cred eu mai bună, având în
> vedere faptul că ar trebui să posteze şi participanţii la hackaton-uri
> aşa cum o făceam pe blogul CDL [1] despre progresele proiectelor.
>
> Dacă am toate informaţiile cu privire la conţinut, aş putea încerca să
> fiu fraierul (sclavul) care creează hackaton.rosedu.org (doar o idee
> de titlu de site).
>
> [0] http://techblog.rosedu.org/
> [1] http://cdl.rosedu.org/blog/

Point taken. Mă ocup zilele astea de un sistem de preview în timpul
reviziei și apoi pun biciu^W oamenii să posteze. Scuze de delay-ul
mare ;)

Revenind ontopic, desigur că proiectele nou începute au mai mari șanse
de fail la un hackathon dar contează și gradul de fun dintr-un
proiect. E posibil ca asta să fi contat anul trecut la PyBucharest
când au făcut bot-ul lor. Nu știu sigur că nu am putut participa dar
Alex poate confirma sau infirma.

Tot on-topic, cred că e mai bine să avem blog separat pentru
hackathoane. Și să punem în blog-roll techblogul, CDL-blogul și
hackataon-blogul :)