[rosedu-general] Hack day recurring event (Was: [WoUSO] Hackathon 20 august)

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Aug 23 20:21:37 EEST 2011

2011/8/23 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>

> Susțin în totalitate o prezență web. Trebuie doar să măi găsim un fra^W,
> scla^W, voluntar care să se ocupe de asta :-P

Eu zic că ar fi o idee ca aceste lucruri să fie puse pe ROSEdu
Techblog [0], pe care văd că nu are conţinut. Dacă nu, atunci un
simplu blog pe Wordpress ar fi o soluţie cred eu mai bună, având în
vedere faptul că ar trebui să posteze şi participanţii la hackaton-uri
aşa cum o făceam pe blogul CDL [1] despre progresele proiectelor.

Dacă am toate informaţiile cu privire la conţinut, aş putea încerca să
fiu fraierul (sclavul) care creează hackaton.rosedu.org (doar o idee
de titlu de site).

[0] http://techblog.rosedu.org/
[1] http://cdl.rosedu.org/blog/

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna