[rosedu-general] C++ la CDL (Was: [CDL] Prezentări)

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Aug 10 22:17:28 EEST 2011

2011/8/9 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>

> C++ include mai multe lucruri despre care _trebuie_ să știi.  Într-un
> fel, cred că discuția e cam la fel cu vi/emacs vs gedit:  vrem să
> prezentăm ceva 'greu' și studenții să aibă _măcar_ idee când,
> inevitabil, se lovesc de acel ceva, sau alternativa practică, a cărei
> utilitate o văd imediat?

Pot sa imi dau cu parerea in calitate de fost student CDL? Cred ca problema
ar trebui pusa altfel: ce studenti vin la CDL, unii care deja sunt
experimentati, in mare, sau doar niste studenti talentati, dar cu putine
cunostinte si experienta?

Daca sunt studenti precum cei din urma mai bine este sa li se prezinte un
"ceva" al carei utilitate o vede imediat, ca daca ii prezinti ceva greu, il
bagi in ceata, nu mai intelege despre ce e vorba, mentorii sau cei
experimentati vor vorbi pe limba lor si nu va intelege nimeni nimic ...
Adica...ce _idee_ vor avea dupa o astfel de prezentare?

Cred ca mai bine ar fi ca in momentul in care exista profiluri ale unor
candidati la CDL sa se aleaga limbajul si modul de abordare a prezentarii.

Subscriu la ce a zis Mihnea despre Python (offtopic: de ce sa nu le zicem si
de SciPy, macar ca se lovesc de cursul de MN la care se foloseste MATLAB,
care e bun, dar mai bun parca-i SciPy&NumPy?).

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna